Treceți la conținutul principal

Eu - om distrus de voi!

Nu știu cum să mă vindec de frustrarea asta gigant! Unde dracu' să bag atâta durere și cu cine să o împart. Mă doare sufletul și mi se întoarce stomacul pe dos. Vreau să plâng până-mi crapă ochii și mintea și îmi cade învelișul ăsta fals care mă poate scoate în lume normală. Ce o fi aia normală și de ce o exista afurisitul ăsta de termen?! Nu înțelege nimeni nimic despre mine și despre durerile mele. Nici n-au cum, că nu le pasă. Nici eu nu știu cum să fiu. Vreau să mă scap de tristețe, de nervi și de bula asta de rahat în care stau blocată. Vreau să-mi reiau fericirea cea de toate zilele. Îmi vreau viața mea, obișnuită pentru mine și atipică pentru alții, înapoi. Mă enervează toți și mai ales toate fericitele de pe lumea asta! Vreau să urlu și să plâng! Vreau să sparg toate vasele din lume în mii și milioane de cioburi și odată cu ele să se spargă și bula în care m-am închis! M-am săturat de frustrare, de noduri în gât, de rânjete false, de ipocrizie și de fericirile altora, pe care nici nu și le apreciază.

Îmi vreau iubirea de sine înapoi! Vreau să-mi fiu propriul vindecător și propriul spital de nebuni. Vreau tratamentul minune care scoate supărarea și toate durerile fizice închipuite de sufletul sfârtecat din mine! Vreau să iubesc și să mă iubești! Nu vreau să mă intereseze de nimeni. Nu mai vreau să-mi pese dacă voi sunteți bine și dacă eu vă dor! Acum e despre mine... și e degeaba. Nu aude nimeni răcnetul ăsta ieșit cu ardoare din mijlocul meu, dintre stomac și piept. Nu-l auziți așa cum niciodată nicicând nu l-ați auzit niciunul! A fost destul să se vadă zâmbetul, gluma, optimismul închipuit, salopeta de fericire cu care m-am îmbrăcat la ieșirea din mine spre voi. M-am săturat! Îmi vreau vindecarea și dați-vă la o parte din calea ei! Ascundeți-vă și lăsați-mă să împrăștii veninul departe de voi, că altfel o să mor otrăvită de propriul sine bolnav de tristețe!

Țin gunoiul ăsta ascuns și-l strâng de atâta vreme-n grădina sufletului, de s-a făcut cât un munte și-mi ia tot soarele, toată lumina și căldura spirituală. Îl țin și-l strâng pentru că mă tem pentru voi. Mă tem să vă las singuri cât merg cu el la ghenă. Mă tem că atunci când m-oi întoarce veți fi vreunul plecat sau dus. Că poate nu vă grijește nimeni până viu și când ajung e prea târziu să mai pot face ceva. Fug de voi cu voi în gând și vă păzesc fără cusur non-stop. Frica asta vă face vouă bine și mă topește pe mine. Mă face să mă urăsc și să nu mă pot bucura de voi. M-am săturat. Vreau să dispară mormanul de gunoi din grădină, vreau să dispară grădina ca să nu mai am unde depozita alt gunoi. Vreau să nu mai existe gunoi. Vreau renaștere! Să veniți să aduceți fiecare câte o picătură de bine. Îmi sunteți cu toții datori și vă oblig!


Lăsați-mă să vă iubesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Logodna noastră

Nu știu dacă am apucat a spune cum m-a cerut pe mine omul acesta de nevastă s-o ție pe viață... Eu nu m-am așteptat pentru că am avut mereu așa o tendință de a nu-mi plăcea ideea asta de lucruri comune, repetitive, care li se întâmplă tuturor, deci și cererea asta în căsătorie mi se părea un clișeu. N-a fost. N-a fost, pentru că el, neîntreg cum e, nu a pomenit vreodată despre intenția asta a lui. Și ca să o iau mai de la un capăt, de vreo două săptămâni tot aflam accidental că mă minte. Îl întrebam ce a mai făcut ieri și îmi spunea că a stat în casă, că e liber de la serviciu, si la scurt timp după discuția noastră mă întâlneam cu un prieten sau o cunștință și-mi spunea că mai devreme s-a întâlnit cu el la mall sau pe centru sau mai știu eu pe unde în trafic. Chiar am îndrăznit, după vreo 3 întâmplări din astea, să îi spun unei prietene ce simt eu și cum cred că și-a găsit pe vreo pisi din asta sexy și frumoasă și că e laș și nu e în stare să îmi spună. Asta, în loc să-mi f

Jocuri tragice de copil inconștient

Uneori din păcate, alteori din fericire, am dovedit a fi foarte orgolioasă încă din copilărie. Repet des chestia asta, și de aceea spun din păcate:  orgoliul e frate de sânge cu prostia și trebuie ținut în frâu sau chiar încuiat într-un cufăr cu 7 lacăte pentru totdeauna. Aveam vre-o 9 ani, eram în vacanța de vară și ne jucam prin jurul casei, mai exact "la drum" cu toți vecinii și nepoții veniți pe la vecini. Era fain, că ne adunam destui cât să jucăm fotbal, ascunselea, rațele și vânătorii, magazinul, șotron (indiferent dacă eram băieți sau fete) etc. De departe cel mai nebun, năstrușnic (nici nu știu cum să-i zic), era Alin "Troschi" (Troschi e porecla lu' taică-su - alt nebun), care era și cel mai apropiat prieten de joacă al nostru (al meu și-al lui frate-miu), fiind vecini. Avea așa un stil de Ion Creangă contemporan, intuia reacțiile celorlalți copii și ne manipula cu chestia asta. Așa că vine el la mine și-mi zice:  - N-ai curaj să sari de pe ga

Retrospectivă, ce pompos!

2014 - Vama. Cu viitorul soț super-entuziast Când am împlinit 12 ani şi am decis că eu plec de acasă (cu acordul părinţilor, la treij' de kilometri mai încolo) credeam că e punctul culminant al vieţii mele. Apoi, când am dat Capacitatea am realizat că mă înşelasem cu doi ani înainte (mai ales că acu' aveam şi buletin). Am intrat la liceu, şi fiind acelaşi în care am făcut şi doi ani de generală "le ştiam pe toate bineînţeles", nimic prea nou şi prea interesant aici. Într-a doişpea am realizat că punctul culminant al vieţii mele va fi BAC-ul. Mai ales dacă îl şi luam. Am ajuns la facultate şi am murit de râs când am auzit că tre' să învăţ pe de rost un manual mai gros decât Basmele lui Ispirescu. Am picat 3 examene din prima şi am înţeles că cea mai mare realizare a vieţii mele este să îmi iau restanţele, să termin facultatea şi să nu ajung vânzătoare la Bacău sau citez "ajutor de cioban" la Berzunţi. In anul 2 m-am îndrăgostit şi am zis: