Treceți la conținutul principal

Love love love


long time no see... 

Nu-i bai. Numai lucruri bune și frumoase s-au întâmplat. Nu am făcut decât să fie bine. Am mai adăugat un job, a fost Moș Nicolae pe la noi, am mai sărbătorit un Crăciun alături de familii, ne-am bucurat cu toții de noul an împreună, am gătit, am călătorit prin țară, am leșinat de oboseală, m-am văzut cu prieteni vechi, am râs de ne-am cocoșat, am plâns ca proasta la un film și am terminat încă o carte de citit.


2017 a fost un an extraordinar, cel mai greu an din viața mea dar e posibil să fi fost și cel mai important. Am descoperit că frustrările sunt și ele bune la ceva, că atât nervii cât și temperamentul puternic, impulsul de moment și plânsul pot rezolva probleme pe care altfel nu le-aș fi putut aduce la liman. Am înțeles că nu oricare groapă în care cad are aceeași adâncime și că ieșitul din fiecare are o metodă complet diferită de la una la alta. În sfârșit am înțeles că NU e foarte important și că DA nu e întotdeauna cel mai bun răspuns. Da știu, toată lumea știa asta și mulți mi-au spus-o de o mie de ori dar fiecare avem ritmul propriu și al meu ăsta e.


2018 o să fie genial! Pentru toți, nu doar pentru mine. Vom avea multe chestii ultra violet, flori, paiete și sclipici, prima casă cu prețuri exorbitante, SUV-uri și manele pe toate meridianele. De când suntem o mare familie globală, exceptând triburile din Africa și coreenii din Coreea de Nord, toți purtăm aceleași haine, avem aceleași mașini, credite și conflicte între generații. Tot mapamondul se luptă cu corupția și toate conflictele naționale și internaționale sunt de natură politică...


Whatever. Ideea e că, în ciuda nebuniei din lume, eu am de gând să profit la maxim de 2018 ăsta. Vreau să mă bucur de fiecare moment cu familia mea de acasă de la Berzunți, cu nepoțica mea (cea mai frumoasă și mai scumpă din lume) și cu părinții ei (bolovanul de frate-miu și cu Alinuța lui trăznită), de familia de la Piatra, de bunici, de Yeti, de Lușa, de Pluto și în mod special de Mars. Toate împreună cu Marius și mai ales separat de toate, cu Marius.

O să savurez fiecare moment în care nu mă doare nimic, fiecare zi liberă, fiecare temperatură peste 15°C, fiecare baie în mare, în ocean, în râu, la pârâu sau în lighean, fiecare motiv de râs, fiecare zi de sănătate, de muncă, fiecare party, fiecare limonadă, înghețată cu ciocolată de la Mc, fiecare zi pe prispă cu mâța și cu Țâganu' (câinele bunicilor). În fiecare dimineață mă bucur de fața mea turtită de somn și de părul vâlvoi, de mutra lui Marius de la micul dejun răcit (că nu vin mai repede) și de pomul de Crăciun (pe care nu-l strângem până în martie).

Îmi doresc multe chestii materiale fără sens, multe tâmpenii legate de carieră, o grămadă de idioțenii referitoare la bani, dar niciuna pentru 2018. Anul ăsta e altceva. E pace, liniște, prietenie, veselie, agitație, oameni noi, inimă bună, iubire. Despre chestii materiale discutăm cu 2019-șpele (dacă va mai fi cazul).

Și cam tot ce-mi doresc eu mie pentru anul ce tocmai s-a băgat în viața noastră, aia vă doresc și vouă: numai și numai de bine și de ce contează cu adevărat.

Hugs and kisses!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Logodna noastră

Nu știu dacă am apucat a spune cum m-a cerut pe mine omul acesta de nevastă s-o ție pe viață... Eu nu m-am așteptat pentru că am avut mereu așa o tendință de a nu-mi plăcea ideea asta de lucruri comune, repetitive, care li se întâmplă tuturor, deci și cererea asta în căsătorie mi se părea un clișeu. N-a fost. N-a fost, pentru că el, neîntreg cum e, nu a pomenit vreodată despre intenția asta a lui. Și ca să o iau mai de la un capăt, de vreo două săptămâni tot aflam accidental că mă minte. Îl întrebam ce a mai făcut ieri și îmi spunea că a stat în casă, că e liber de la serviciu, si la scurt timp după discuția noastră mă întâlneam cu un prieten sau o cunștință și-mi spunea că mai devreme s-a întâlnit cu el la mall sau pe centru sau mai știu eu pe unde în trafic. Chiar am îndrăznit, după vreo 3 întâmplări din astea, să îi spun unei prietene ce simt eu și cum cred că și-a găsit pe vreo pisi din asta sexy și frumoasă și că e laș și nu e în stare să îmi spună. Asta, în loc să-mi f

Jocuri tragice de copil inconștient

Uneori din păcate, alteori din fericire, am dovedit a fi foarte orgolioasă încă din copilărie. Repet des chestia asta, și de aceea spun din păcate:  orgoliul e frate de sânge cu prostia și trebuie ținut în frâu sau chiar încuiat într-un cufăr cu 7 lacăte pentru totdeauna. Aveam vre-o 9 ani, eram în vacanța de vară și ne jucam prin jurul casei, mai exact "la drum" cu toți vecinii și nepoții veniți pe la vecini. Era fain, că ne adunam destui cât să jucăm fotbal, ascunselea, rațele și vânătorii, magazinul, șotron (indiferent dacă eram băieți sau fete) etc. De departe cel mai nebun, năstrușnic (nici nu știu cum să-i zic), era Alin "Troschi" (Troschi e porecla lu' taică-su - alt nebun), care era și cel mai apropiat prieten de joacă al nostru (al meu și-al lui frate-miu), fiind vecini. Avea așa un stil de Ion Creangă contemporan, intuia reacțiile celorlalți copii și ne manipula cu chestia asta. Așa că vine el la mine și-mi zice:  - N-ai curaj să sari de pe ga

Retrospectivă, ce pompos!

2014 - Vama. Cu viitorul soț super-entuziast Când am împlinit 12 ani şi am decis că eu plec de acasă (cu acordul părinţilor, la treij' de kilometri mai încolo) credeam că e punctul culminant al vieţii mele. Apoi, când am dat Capacitatea am realizat că mă înşelasem cu doi ani înainte (mai ales că acu' aveam şi buletin). Am intrat la liceu, şi fiind acelaşi în care am făcut şi doi ani de generală "le ştiam pe toate bineînţeles", nimic prea nou şi prea interesant aici. Într-a doişpea am realizat că punctul culminant al vieţii mele va fi BAC-ul. Mai ales dacă îl şi luam. Am ajuns la facultate şi am murit de râs când am auzit că tre' să învăţ pe de rost un manual mai gros decât Basmele lui Ispirescu. Am picat 3 examene din prima şi am înţeles că cea mai mare realizare a vieţii mele este să îmi iau restanţele, să termin facultatea şi să nu ajung vânzătoare la Bacău sau citez "ajutor de cioban" la Berzunţi. In anul 2 m-am îndrăgostit şi am zis: