Treceți la conținutul principal

De ziua mea e ziua noastră

Anul acesta de ziua mea credeam că va fi cel mai frumos din lume.
Și va fi!

Da, e un an greu, cum n-a mai cunoscut omenirea vreodată. Dar dacă tratăm fiecare om și caz separat, fiecare a trăit deja un sfârșit de lume (a lui, cea mai importantă), atunci când i s-a întâmplat cel mai urât lucru (unii și-au pierdut copii, alții părinți, unii funcțiile locomotorii, alții bucuria, unii vederea...).

Și eu am pierdut multe, am suferit tare (pentru ca așa sufăr eu, tare!) dar fiecare întâmplare de acest fel a adus după sine o mare bucurie. Uneori mult așteptată, alteori neașteptată. De fiecare dată, bucuria a fost mai mare decât tristețea, inima a crescut mai mare decât capul și ochii au sclipit mai puternic decât lacrimile.

Voi sta în casă la propriu de ziua mea, poate fac niște clătite de post (că și așa îmi expiră făina de grâu în dulap de anul trecut), poate bem un pahar de vin, poate nu. Eu, cadoul suprem, cireașa de pe tort, diamantul neprețuit l-am primit. Se numește Anisia Maria și împreună cu Marius (zis și "tati") am reușit să devenim bogați.

Nu, nu avem casă (tot cortul este proprietatea noastră), nici aur, nici bax-uri de hârtie igienică 😜 ci am primit-o pe Anisica. Este un cadou fabulos! Un miracol; căcăcios ce-i drept, câteodată plângăcios dar o fericire absolută și fără sfârșit. 


Așadar, de ziua asta a mea nu mă poate extazia niciun alt dar. Aleg ca în aceste vremuri ciudate și nemaiîntâlnite, în care avem toate mijloacele posibile să ne îmbrățișăm unii pe alții și toată lumea asta, exact asta să fac, dar prin intermediul mijloacelor ne-fizice - cu sufletul. Pentru toți ceilalți e o simplă zi, la unii poate e tristă, la alții e doar dezlegare la pește sau sărbătoare în calendar dar pentru mine e ziua în care, după 33 de ani, în ciuda nebuniei, viața are cel mai unic sens și este ascendent. 


Astfel, folosindu-mă de minunatele resurse indirecte ca internetul și telefonia, îmi împărtășesc aici bucuria și mulțumirea de a-mi iubi, îmbrățișa, saluta, ciocni un pahar (virtual), a râde și a glumi cu toți ai mei: familia extinsă cu soț, copil, socri, cumnate, nepoți, mătuși și bunici (mulțumesc pentru tata și mama), prieteni (toți cei pe care eu îi consider prieteni, indiferent de ce consideră ei), colegi (de pe la toate școlile, cursurile, facultățile, locurile de muncă și interviurile), dușmani (deși nu îmi este foarte familiar și palpabil acest termen), cunoscuți și necunoscuți. 

Asta pentru că dacă urăsc ceva pe lumea asta, aceea este singurătatea. Nu am fost singură niciodată și acest sentiment (de singurătate) nu-l doresc decât celor care și-l doresc. 

Așadar, vă invit la ziua mea! Haideți să ne îmbrățișăm (virtual), să ne împărtășim bucuriile (că sunt destule - existăm aici, azi), să ne distrăm, să ciocnim tare un pahar mare cu orice și să ne veselim cu ce avem (dacă-i cu făină, clătite și pită să fie).


Eu una mă bucur că vă am pe toți și că nu mă vedeți (îs mai grăsună cu vreo 10 kile), că pot mânca, bea, dormi (câteodată), că pot face haz de necaz, dansa, scrie, citi, povesti, râde, plânge, țopăi și trăi cu viața mea așa cum este.

Vă cinstesc, vă respect, vă apreciez și asta nu poate însemna decât că vă iubesc!

Pace și dragoste! Așa vom nimici absolut orice!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Logodna noastră

Nu știu dacă am apucat a spune cum m-a cerut pe mine omul acesta de nevastă s-o ție pe viață... Eu nu m-am așteptat pentru că am avut mereu așa o tendință de a nu-mi plăcea ideea asta de lucruri comune, repetitive, care li se întâmplă tuturor, deci și cererea asta în căsătorie mi se părea un clișeu. N-a fost. N-a fost, pentru că el, neîntreg cum e, nu a pomenit vreodată despre intenția asta a lui. Și ca să o iau mai de la un capăt, de vreo două săptămâni tot aflam accidental că mă minte. Îl întrebam ce a mai făcut ieri și îmi spunea că a stat în casă, că e liber de la serviciu, si la scurt timp după discuția noastră mă întâlneam cu un prieten sau o cunștință și-mi spunea că mai devreme s-a întâlnit cu el la mall sau pe centru sau mai știu eu pe unde în trafic. Chiar am îndrăznit, după vreo 3 întâmplări din astea, să îi spun unei prietene ce simt eu și cum cred că și-a găsit pe vreo pisi din asta sexy și frumoasă și că e laș și nu e în stare să îmi spună. Asta, în loc să-mi f

Jocuri tragice de copil inconștient

Uneori din păcate, alteori din fericire, am dovedit a fi foarte orgolioasă încă din copilărie. Repet des chestia asta, și de aceea spun din păcate:  orgoliul e frate de sânge cu prostia și trebuie ținut în frâu sau chiar încuiat într-un cufăr cu 7 lacăte pentru totdeauna. Aveam vre-o 9 ani, eram în vacanța de vară și ne jucam prin jurul casei, mai exact "la drum" cu toți vecinii și nepoții veniți pe la vecini. Era fain, că ne adunam destui cât să jucăm fotbal, ascunselea, rațele și vânătorii, magazinul, șotron (indiferent dacă eram băieți sau fete) etc. De departe cel mai nebun, năstrușnic (nici nu știu cum să-i zic), era Alin "Troschi" (Troschi e porecla lu' taică-su - alt nebun), care era și cel mai apropiat prieten de joacă al nostru (al meu și-al lui frate-miu), fiind vecini. Avea așa un stil de Ion Creangă contemporan, intuia reacțiile celorlalți copii și ne manipula cu chestia asta. Așa că vine el la mine și-mi zice:  - N-ai curaj să sari de pe ga

Retrospectivă, ce pompos!

2014 - Vama. Cu viitorul soț super-entuziast Când am împlinit 12 ani şi am decis că eu plec de acasă (cu acordul părinţilor, la treij' de kilometri mai încolo) credeam că e punctul culminant al vieţii mele. Apoi, când am dat Capacitatea am realizat că mă înşelasem cu doi ani înainte (mai ales că acu' aveam şi buletin). Am intrat la liceu, şi fiind acelaşi în care am făcut şi doi ani de generală "le ştiam pe toate bineînţeles", nimic prea nou şi prea interesant aici. Într-a doişpea am realizat că punctul culminant al vieţii mele va fi BAC-ul. Mai ales dacă îl şi luam. Am ajuns la facultate şi am murit de râs când am auzit că tre' să învăţ pe de rost un manual mai gros decât Basmele lui Ispirescu. Am picat 3 examene din prima şi am înţeles că cea mai mare realizare a vieţii mele este să îmi iau restanţele, să termin facultatea şi să nu ajung vânzătoare la Bacău sau citez "ajutor de cioban" la Berzunţi. In anul 2 m-am îndrăgostit şi am zis: